Nulladik nap

Nemcsak azért választottam a Think global, act local című képzést, mert az iskola öko munkaközösségének aktív tagja vagyok, hanem azért is, mert mindig is kíváncsi voltam Lengyelország néhány városára, például Krakkóra. 
Ezért a képzés hivatalos kezdete előtti napra időzítettem az érkezésem, hogy alaposan meg tudjam nézni a várost is. Az a benyomásom, hogy kifejezetten sok a vegán vendéglátóhely és figyelnek a szelektív hulladékgyűjtésre is. Például így néz ki a szállásom folyosójának vége minden emeleten: 
(Még jobb volna, ha legalább lengyelül, de rá volna írva, hogy melyik kuka milyen típusú hulladékot vár, de azért a tartalmából ki lehet általában következtetni.)

Ma reggel a hideg és a szemerkélő eső ellenére a belvárosban és a zsidónegyedben sétáltam, általában azon a csapáson jártam, amelyiken a legtöbb (korán kelő) turista. 
Ezután meglátogattam a krakkói történeti múzeum egyik tárlatát, ugyanis abban az épületben van, ahol lakom. Így derült ki, hogy a leghírhedtebb krakkói Gestapo-vallatóépületben van a szállásom... 
Este fogok először találkozni a képzés résztvevőivel, a regisztrációt követően meghívtak bennünket egy közös vacsorára a szervezők. Úgyhogy a holnap reggeli első kurzust már úgy tudjuk elkezdeni, hogy valamennyire megismerkedtünk egymással. 



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Ötödik nap

Utolsó nap

Első nap